– JEDINEČNÁ UNDERGROUNDOVÁ AKCE PRO PŘÍZNIVCE HORRORU VE VŠECH JEHO PODOBÁCH A FORMÁCH UMĚNÍ
– PROPAGUJEME ZAVEDENÉ I ZAČÍNAJÍCÍ PROJEKTY A UMĚLCE, KTEŘÍ PODPORUJÍ HORROROVÝ ŽÁNR
Termín konání:
24. 10. (od 15:30) – 25. 10. (od 10:30)
*
Místo konání:
Klub KOTELNA
Služeb 3451/3a
Praha 10 – Strašnice
MHD Depo Hostivař
!Vstup pouze 18+!, vstupné:
† † † Oba dny – předprodej 400,-, na místě 500.-
† † † Pátek – předprodej 250,-, na místě 300,-
† † † Soboto – předprodej 350,-, na místě 400,-
VSTUPENKY
PROGRAM
† † † Přihlášky do programu na rok 2025 jsou uzavřeny
† † † Přihlášky do programu 2026 zasílejte do konce letošního roku na info@horrorcon.cz
† † † Přednost v programu dostávají tvůrci, kteří aktivně podporují náš festival
Návštěvní řád:
† Vstup do klubu Kotelna je povolen pouze osobám starším 18 let, výjimku mohou dostat mladiství pouze od organizátorů, a vstup jim bude povolen pouze v případě, že přijdou s dospělým doprovodem. Za mladistvého zodpovídá dospělý doprovod.
† Účastníci jsou povinni dbát instrukcí organizátorů, chovat se ohleduplně k ostatním návštěvníkům.
† Účastníci jsou povinni se ztišit během pořadů, nerušit kolegy a účinkující, chovat se tak, aby byl zajištěn hladký průběh besed, show či promítání.
† Organizátoři si vyhrazují právo nevpustit či vykázat z akce nevhodně se chovající návštěvníky.
† Fotografování a natáčení je povoleno pouze po vyžádání souhlasu organizátorů nebo majitelky klubu.
† Na akci není povoleno užívání omamných a psychoaktivních látek s výjimkou alkoholu, kofeinu a tabáku. Místo pro kuřáky je vyhrazené na venkovním posezení.
† Občerstvení na baru – nápoje po celou dobu trvání festivalu.
Pátek: 17-21 domácí kuchyně
Sobota: 11-16 – toust a polévka, 17-21 domácí kuchyně
† Parkování bývá možné přímo v ulici nebo v přilehlých ulicích a parkovištích, na místo se však pohodlně dostanete veřejnou dopravou – klub Kotelna je umístěn pár desítek metrů od stanice metra a autobusu Depo Hostivař.
† Vstup se zvířaty není povolen.
† Do klubu je zakázáno vnášet zbraně, nebezpečné předměty či látky.
† Pořadatelé neručí za ztracené či odcizené věci.
ORGANIZÁTOŘI:
Kristina Haidingerová-Trefilová (hlavní organizátor programu, PR eventu a PR pořadů)
Tislav Trefil (hlavní technický organizátor – event)
Nenufer Z Kemetu (hlavní koordinátor – klub)
František Milan Vrána (zvukař)
Bedřich Kraus (technika – pódium)
Lenny Ka (Manager vstupenek, kasy a PR reporting)
Zdeněk Svoboda (Informace, merch)
Tomáš Marton (moderátor)
Petr Polívka (moderátor)
Karel Doležal (moderátor)
Bronislav Macík (hlavní grafik)
Karin Novotná (koordinátor odměn a soutěže)
Jiří Šeda (hlavní fotograf eventu)
†††
SPECIAL UNDERGROUND CONVENTION FOR HORRORFANS IN ALL FORMS OF ART
– Books, movies, music, quests, discussions, exhibitions, SFX makeup etc.

